12 Şubat 2013 Salı

Takla, Tutunma Ve Sersemletme Yeteneği


Evet arkadaşlar;

Bugün sizlere  wolfteam kurtlarının yeteneklerini geliştirince ne olacağını anlatmak istiyorum.

Hikayeyi hepiniz en baştan biliyoruz özel kuvvetler daha güçlü ve korkusuz askerler için epoxyn adlı şeytani maddeyi kullanmaya başlamıştı ve bu şeytani maddenin yan etkileriyle başa çıkamayınca kurt salgını patlak gösterdi neyse belkide yanılıyorum wolfteam forumundan öğrendiğim kadarıyla konuşuyorum :D


Siz genede beni mazur görün. ve konumuza dönüyoruz hepinizinde bildiği gibi özel yetenek geliştiricilerini artık eskisi gibi altınla alamıyoruz bunu geçelim ne nakit dükkanında nede kp dükkanında bile bulamıyoruz bunu sorgulamak bizlere düşmez bu OG lerimizin işi işte yılbaşı nakit harcayan kazanıyor etkinlikliğinde hediye olarak geldi şşşşşşşş!! kimselere söylemeyin sakın karaborsadan düşürdüm

Şaka şaka :D öyle yada böyle sonuçta ele geçirdim ve kullandım bide meşur herkesler bilir turkcell joygame işbirliğiyle hediye olarak verilen pedro gomez özel versiyon karakter ateş kurdu olunca ölüm makinesi halini aldım.

Yıldırım kurdu oda neymiş çerez gibi yer oldum ve birde video çektim sizinle paylaşacağım ama önce sözümü bitireyim sizde bu macera dolu dünyaya katılmak isterseniz wolfteam oynayabilirsiniz.



0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler