24 Mayıs 2013 Cuma

MStar Versiyon II Ve Getirdiği Yenilikler



Merhabalar;

Arkadaşlar ben OGY Persia bugün sizlere MStar'da Versiyon II'den bahsetmek istiyorum. Bu haberi MStar oynayanlar zaten bekliyorlardı bunu ancak MStar'ı yeni oynamaya başlayanlar ve başlamayı düşünen arkadaşlarımız için yazıyorum bunu, ama oynamayan varsa çok şey kaçırıyor. Peki MStar versiyon II'de ne gibi değişiklikler bekliyor oyuncuları.

MStar Versiyon II'de herkesin ilgisini çeken 3 büyük yenilik:

1. Eşini Bul Özelliği (detaylar için tıklayınız.)
2. Ev Bahçeciliği Özelliği (detaylar için tıklayınız.)
3. Takımyıldız Modu (detaylar için tıklayınız.)

İşte bazı videolar:

MStar Versiyon II - Eşini Bul Tanıtım Videosu



MStar Versiyon II - Ev Bahçeciliği Tanıtım Videosu




MStar Versiyon II hakkında detaylı bilgiler:


1. MStar Versiyon II bir güncellemedir. Diğer MStar yamalarında olduğu gibi MStar'ı hiç silmenize gerek kalmadan bu güncellemeye de MStar'a giriş yaparken kullandığınız dosyaya tıklayarak (MstarTR.exe) karşıdan yükleme işleminin bitmesini bekleyerek ulaşabilirsiniz.


2. MStar Versiyon II yaması Joygame Sunucuları'na gelme aşamasın oyuna girişler geçici bir süreliğine devre dışı olarak kalacaktır. Lütfen bu süreçte aldığınız uyarı mesajlarını hata olarak değerlendirmeyiniz. Yama işlemleri tamamlandında MStar Sosyal Mecraları'ndan (Facebook, Google+ ve Twitter Sayfaları) yapılacak duyurulara göre oyuna giriş yapabilirsiniz.


3. MStar Versiyon II'ye geçişte hiç bir kullanıcının MPuan, tecrübe, karakter ismi ve diğer özellikleri değişmeyecektir. MStar Yönetimi haricinde bu gibi asılsız söylemlere lütfen inanmayınız.

Evet arkadaşlar bu günlük benden bu kadar esen kalın....

Beni Facebook'ta Takip Etmek İstiyorsanız Tıklayın...

0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler