1 Şubat 2014 Cumartesi

Joygame Tavla Beni İle Geliyor !



Merhabalar;

Arkadaşlar, ben persia2992 bugün sizlerle tavla beni oyunu ve ücretsiz mobil oyunu kolleksiyonunu gün geçtikce genişleten Joygame'den bahsedeceğim. Hepimizin bildiği üzere teknolojinin gelişmesiyle artık oyun platformları cep telefonlarına kadar indirgendi tabi ki Türkiye'nin en iyi publisher (yayıncı) oyun firması olan Joygame' de bu gelişmeden geri kalmadı. Okey Türk. Jungle Man Strike, Cowboy Rush ve en Tavla Beni oyunu ile gündeme geldi.



Gel gelelim Tavla Beni oyununa adından da anlaşılacağı gibi bu bir tavla oyunu, klasik tavla ve Rus tavlası olarak 2 türde tavla oynayabiliyorsunuz. Zaten Türk milleti olarak tavlayı severek oynarız, "percüse severler güzeli gencüse" gibi nidalar sürekli duyarız kıraathanelerde, kafelerde, çay bahcelerinde birde tavlada "beşe ulaşan kazanır" öyle "üçte bitsin" falan olamaz. ya beştir yada oynanmamıştır. son olarak eğer kaybettiyseniz "kanka, kazağın çok güzelmiş ama şurası delinmiş (koltuk altı gösterilir)" diyen biri olursa o kişiye fazla itimat etmeyin bir anda tavlayı kolunuzun altına sıkıştırılmış bir şekilde bulursunuz :) böylesi eğlenceli bir oyun Joygame farkıyla sizlere sunuluyor.

Evet arkadaşlar bugünlükte benden bu kadar esen kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler